Под слоганом „МАТЕМАТИЧАРЕЊЕ“ у понедељак 06. 03. 2017. у нашој школи је реализован и четврти корак за предшколце.
Корак је реализован у атељеу ликовне културе. Корак се састојао из низа активности кроз које су се деца упознала са положајима предмета, правцима кретања, геометријским облицима и фигурама, бројевима до 10. Циљ корака је да деца увиде да математика није баук и да се можемо играти, а опет учити.
Активности су започеле песмом „Математика“, Бранка Коцкице.
Прва активност је била посвећена положају предмета у простору и релацијама.
Друга активност је била посвећена геометријским облицима и телима.
После понављања са децом крећемо на задатке. Свака група добија задатке:
а) Сваком кључу пронађи одговарајући облик
б) Стави фигуре на одговарајуће место
в) Листићи робот и облици (боје према задатим упуствима)
г) игрица: Стани на одговарајући облик
д) Направи задати облик. Од сламчица за сок праве задате геометријске фигуре и тела. Најбржи и најуспешнији добијају поен.
На ред су дошли и скупови.
Преко презентације поновили смо шта је скуп, како се обележава и који су елементи скупа.
Бројеве смо обновили преко појма броја, редних бројева, бројања унапред и уназад ...
И ту смо имали неколико активности:
а) Песмица „Учимо да бројимо“, Бранко Коцкица
б) Појам броја преко скупова
- игрица са кокицама
- игрица „Весели прстићи“.
- флеш картице са бројевима формирај парове
- игрица „Нахрани коку“.
- редни бројеви листић
- игрица „Док бојимо, ми лакше бројимо!“
Завршили смо музичком столицом, где деца са родитељима плешу држећи се за руке уз одређену музику и при престанку музике имају задатак да седну на столицу.
За сваку активност групама су се бележили поени.
Васпитачица Весна Јовановић са својом групом је освојила 70 поена и заузела убедљиво прво место.
Овај корак су реализовали наставници математике Божидар Миладиновић, Данка Јанковић, Сандра рашић и Милена Декић.
Захваљујемо се васпитачицама Весни, Гоци и Душици на сарадњи.
|