Извештај екстерног вредновања
Aутор текста Administrator   
уторак, 21 фебруар 2023 12:46

Извештај екстерног вредновања преузмите на ОВОМ линку.

 
Појава преламања светлости кроз сочиво и плочу
Aутор текста Administrator   
понедељак, 19 децембар 2022 10:38
Кроз сабирно сочиво светлост се прелама тако да се упадни зраци преламају и секу у једној тачки која се зове ️жижа, док се кроз расипно преламају тако да се зраци расипају али се њихови продужеци секу у жижи. Кроз плочу настаје двоструко преламање и долази до одступање зрака од праволинијског простирања.
Текст припремили: чланови астрономске секције
Видео на ОВОМ линку.
 
 
Наша мала фабрика
Aутор текста Administrator   
петак, 14 октобар 2022 13:03
Кабинет за ликовну културу се данас претворио у једно мало предузеће у којем су радила четири погона.
Правили смо сапуне, по модерном и старинском рецепту. За старински рецепт се побринула бака Слађана Лазић, која нам је показала како су наше баке некада израђивале „погане“, „каљаве“ сапуне, а за модерни рецепт наставница француског језика Јелена Марковић. Кабинет је мирисао на еукалиптус, цимет, лаванду, ванилу, наранџу. Ученици су уживали у декорацији сапуна и целокупној изради.
Други погон, којим су руководили наставници ликовне културе Владан Лабовић и Ана Шошкић, је израђивао обележиваче за књиге. Био је прави изазов да се на малој површини прикаже замисао ученика.
У трећем погону су се израђивали магнети и украшавали каменчићи. Њега је организовала наставница биологије Марија Антић.
Израђивали смо и накит од полимерне глине. Овде је била посебно потребна креативност и спретност. У овој радионици су учествовале учитељице Валентина Јовић, Србијанка Милосављевић, Марија Ивановић, Мирјана Стевановић, Виолета Михајловић и Данијела Радовић.
Ученици су имали прилику да се опробају у свим погонима.
Поред ученика наше школе, у радионицама су учествовали ученици ОШ „9. октобар“, ОШ „Никодије Стојановић Татко“ и наставница Драгана Прелић.
Активност је спроведена у оквиру пројекта Партнерство за праведно квалитетно образовање који реализује Центар за интерактивну педагогију, у сарадњи са Дечијом фондацијом Песталоци, уз подршку Министарства просвете, науке и технолошког развоја.
Координатор активности је педагог школе Марина Миљковић, а подршка у сваком смислу директорка Весна Тодоровић.
 
Весели четвртак
Aутор текста Administrator   
четвртак, 13 октобар 2022 00:00
Данас 13. октобра су почеле дуго очекиване активности Веселог четвртка.
Набавили смо нове реквизите, од награде коју смо добили у јуну од школе, за наш труд и рад.
Настављамо и даље, да будемо јединствени и препознатљиви.
Добро нам дошли!
 
Упутство за осмаке поводом завршног испита
Aутор текста Administrator   
понедељак, 27 јун 2022 05:53
На завршни испит излазе сви ученици осмог разреда. Сви ученици су дужни да изађу на испит јер без њега не могу добити уверење о завршеном осмогодишњем школовању.
Завршни испит се састоји од три теста и полаже се три дана:
 
ТЕСТ ИЗ СРПСКОГ ЈЕЗИКА
ТЕСТ ИЗ МАТЕМАТИКЕ
КОМБИНОВАНИ ТЕСТ
 
Ученици су дужни да, на дан испита, дођу у унапред предвиђено време. Одељењске старешине ће их сачекати у школском дворишту и проверити да ли су понели све што им је неопходно за испит тог дана.
Сви ученици осмог разреда наше школе поређани су по азбучном реду на јединственом списку. Сви ученици раде тест у исто време.
Важно!!!
На испиту морате имати ђачку књижицу у којој је залепљена налепница са идентификационим бројем и оверена фотографија печатом школе.
Сваки тест траје по 120 минута – не излазите пре него што неколико пута не проверите тест.
На испит из српског језика треба да понесете: ђачку књижицу, графитну оловку, плаву хемијску оловку и гумицу.
На испит из математике треба да понесете: ђачку књижицу, графитну оловку, плаву хемијску оловку, гумицу, лењир, тругао и шестар.
За полагање комбинованог теста треба да понесете: ђачку књижицу, графитну оловку, плаву хемијску оловку и гумицу.
Све личне ствари морате оставити на предвиђено место испред просторије за полагање.
Употреба мобилних телефона, дигитрона... није дозвољена.
На столу за рад сме да стоји само наведени прибор, тест, налепнице са кодовима, ђачка књижица и евентуално флашица воде.
Дежурни наставници су ту да воде рачуна да тестирање прође у најбољем реду и да одговоре на питања која пре тестова можете имати. Имајте на уму да наставници не предају предмете које ви полажете те им не постављајете питања која се тичу градива које полажете. Водите рачуна о правилима понашања на тесту. Није дозвољено преписивање, разговор међу ученицима и ометање других ученика. Ако ова правила не поштујете, након опомене, бићете удаљени са испита.
Тест решавате према упутствима датим од стране дежурних наставника и према упутству за израду теста које је штампано на почетку самог теста.
Када завршите са израдом теста, треба да позовете дежурног наставника подизањем руке и да након предаје теста напустите простор.
Ученицима није дозвољено да напуштају просторију у којој се полаже испит првих 45 и последњих 15 минута тестирања. Не задржавајте се у холу или у дворишту школе. Тиме реметите рад других ученика.
 
САВЕТИ ЗА УЧЕНИКЕ
  • Прочитајте пажљиво свако питање и сваки задатак;
  • Прво решавајте задатке за које сте сигурни, а затим остале задатке;
  • Добро размислите о свему, не журите, времена има сасвим довољно;
  • Пре него напишете хемијском оловком проверите;
  • Тестови су штампани на ћириличком писму. Водите рачуна да правилно попуњавате одговоре поштујући дато писмо;
  • Препоручљиво је да прво одговоре пишете графитном оловком, а тек на крају плавом хемијском оловком. Ово је важно јер се признају само одговори написани хемијском оловком и одговори који нису преправљани.
  • Податке на омотници теста попуните прво графитном оловком (штампаним словима, ћирилицом, име, име родитеља са идентификационе картице,презиме и идентификациони број), а затим хемијском оловком. Грешке не смеју да се исправљају већ цео тест мора бити замењен јер пролази кроз скенер.
  • Идентификациона налепница се лепи на предвиђено место на омотници теста тек на крају када се провере сви подаци.
  • Тестови не смеју да се гужвају, шарају или на било који други начин оштећују јер неће моћи бити скенирани.
 
<< Почетак < Претходна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следећа > Крај >>

Страна 2 од 47